Centrum Serwisowe w-support.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu należy do niemieckiej grupy kapitałowej KOMSA AG, europejskiego lidera w obszarze dystrybucji produktów multimedialnych. W zakresie serwisu w-support.pl świadczy specjalistyczne usługi naprawy urządzeń elektronicznych, a w szczególności telefonów komórkowych oraz sprzętu IT.
W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie ewidencji wpływających reklamacji
- Monitorowanie procesu reklamacji oraz współpraca z serwisami
- Rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez Klientów i Partnerów biznesowych
- Udzielanie klientowi informacji dotyczącej wykonanych usług
- Wystawianie faktur korygujących
Wymagania:
- Min.1 rok doświadczenia w obsłudze klienta/reklamacji
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Odpowiedzialność, sumienność, odporność na stres
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętności interpersonalne
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Proponujemy długoterminowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie
- Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz świadczenia pozapłacowe (karta Multisport, opieka medyczna LUXMED, ubezpieczenie grupowe Allianz)
- Zapewniamy proces szkolenia i wdrożenia do wykonywania pracy