Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.
W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.
Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Wrocław
To oferujemy:
- praca, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentów
- podstawa + premie uzależnione od realizacji celu
- umowa o pracę na cały etat
- praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach
- pełne wdrożenie i stałe poszerzanie kompetencji w naszym Centrum Szkoleniowym
- możliwość rozwoju w branży medycznej
- dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnych
Twoje zadania:
- bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale (doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
- telefoniczna obsługa Pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
- prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
- obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min. 1 rok)
- dobra organizacja pracy
- umiejętność badania potrzeb i sprawne używanie języka korzyści
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- dyspozycyjność do wyjazdu na 5-dniowe szkolenie wdrożeniowe w Warszawie (w pełni opłacane przez pracodawcę)
Nasze benefity:
- Umowa o pracę
- Portal pracownika
- Karta sportowa
- Szkolenie wstępne
- Pakiet medyczny
- Świetna atmosfera
- Jasna ścieżka kariery
- Ubezpieczenie grupowe
- Praca blisko Ciebie
- Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych