Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami...
specjalista junior / mid umowa o pracę 4 394 - 4 577 zł brutto/mies.
1 dni
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej obsługi....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Diabdis to zaawansowany technologicznie program dla osób chorujących na cukrzyce. Spółka zaczynała jako start-up, który aktualnie należy do Grupy NEUCA.
Obecnie do naszego zespołu w Diabdis poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta Telemedycznego
Miejsce pracy: Katowice Region: śląskie
Numer referencyjny: SOPT/08/2019/K
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
kontakt z pacjentami (telefon, sms, email, czat) pozostającymi pod opieką Diabdis,
rozwiązywanie bieżących problemów pacjentów przy wsparciu działu technicznego i IT,
kontakt z pacjentami w celu przeprowadzenia badań ankietowych,
przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
współpracę z zespołem medycznym oraz call center.
Od kandydatów oczekujemy:
doświadczenia w obsłudze pacjentów,
umiejętności obsługi komputera,
umiejętności pracy w zespole,
gotowości do pracy 2-zmianowej,
poprawności językowej,
doświadczenie w pracy z pacjentem diabetologicznym mile widziane
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy,
pakiet medyczny i kartę sportową,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
pracę w profesjonalnym zespole,
aktywny udział w szybko rosnącym projekcie telemedycznym w kraju.
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami...
specjalista junior / mid umowa o pracę 4 394 - 4 577 zł brutto/mies.
1 dni
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej obsługi....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...