Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.
Specjalista ds. Obsługi Lekarza
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Specjalista ds. Obsługi Lekarzy będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Szukamy osoby:
- Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej.
- Dokładnej i zorganizowanej.
- Z komunikatywną znajomością języka angielskiego.
- Ze znajomością pakietu Ms Office, mile widziana znajomość środowiska MacOS.
- Posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta, lekarzy lub pacjenta.
Obowiązki:
- Zarządzanie procesami obsługi lekarskiej.
- Profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń.
- Przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków.
- Zarządzanie procesami obsługi lekarskiej.
- Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej.
- Organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji.
- Zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej.
- Współpraca z powstałymi działami w firmie.
- Elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-20:00.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- Dobrych umiejętności rozwiązywania problemów.
- Samodzielności i przejmowanie inicjatywy.
- Pewności siebie w komunikacji w języku polskim.
- Pracy na liczbach, KPI.
- Dowożenia, braku prokrastynacji projektów.
- Podejścia "no to junior tasks" - dużo rzeczy trzeba zrobić samemu.
- Umiejętności na nie pozwolenia sobie wcisnąć kitu w kontekście wyników i liczb.
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
- Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.
- 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
- Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane.
- Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
- Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
- Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
- Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
- Ignorowanie problemów.
- Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
- Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
- Unikanie odpowiedzialności.
- Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
- Przeciwstawianie się zmianie.
- Brak transparentności.
- Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Benefity:
- Wynagrodzenie 5 000 - 7 000 zł - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub B2B.
- Pakiet Medyczny.
- Multisport.