Ogłoszenie numer: 526332, z dnia 2014-10-01
Nowoczesna Firma S.A.
spółka medialno-technologiczna od 2005r. na polskim rynku organizator prestiżowych kongresów i konferencji oraz właściciel portalu biznesowego www.nf.pl ponad 1,4 mln osób miesięcznie szuka na nf.pl porad i ofert związanych z biznesem jedna z 50 najszybciej rozwijających się
firm technologicznych (prestiżowe wyróżnienie Deloitte 50 Technology Fast)
Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klientów portalu
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa Ursynów
Nr Ref.: OKP/2014
Opis stanowiska
Obsługa i realizacja zamówień działu sprzedaży portalu (mailingi, kampanie dispaly, retargeting, abonamenty, artykuły sponsorowane
W tym w szczególności:
- Budowanie trwałych relacji z Klientami
- Współpraca z działem sprzedaży i trafficiem
- Pozyskiwanie materiałów od Klientów (weryfikacja zgodności ze specyfikacją)
- Współpraca z grafikiem
- Odpowiedzialność za rezerwacje powierzchni, jakość i terminowość realizacji usług
- Zbieranie statystyk i podstawowa analiza oraz przygotowanie raportu wykonania usługi
- Prowadzenie rejestracji i obsługa reklamacji
- Współpraca z działem księgowości
Wymagania
Oczekujemy:
- Podstawowej znajomości html-a i programów graficznych
- Znajomości zagadnień związanych z reklamą internetową
- Wysokiego poziomu kultury osobistej
- Odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone projekty
- Doświadczenia w obsłudze Klienta biznesowego
- Otwartości i pozytywnego nastawienia
Oferujemy
- Ciekawą pracę w dynamicznym, młodym zespole
- Duże możliwości rozwoju zawodowego
- Samodzielność działania
- Stałą pracę i stabilne wynagrodzenie
- Dostęp do interesujących projektów i najnowszej wiedzy z zakresu biznesu
- Doskonałą atmosferę pracy w klimatycznym budynku Digital Knowledge Village przy ulicy Puławskiej 465 (zawsze w drugą stronę niż korki:))