PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów i ekspertów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione i posiadające kompetencje na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klientów. Nasz Klient- szwajcarska spółka działająca w branży opiekuńczej jest rodzinnym przedsiębiorstwem poszukującym kolejnego członka zespołu w Polsce na stanowisko:
- Pisemny i telefoniczny kontakt z Klientami w Szwajcarii,
- Sprzedaż usług, doradztwo i konsultacje,
- Wspieranie pracowników podczas rozmów z Klientami i monitorowanie jakości interview.
- Biegłej znajomości j. niemieckiego min. C1, preferowany na poziomie ojczystym,
- Znajomość MS Office na poziomie dobrym/ bardzo dobrym,
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta,
- Znajomość branży opiekuńczej w pracy z osobami starszymi i seniorami będzie atutem,
- Praktyka w obsłudze CRM mile widziana,
- Pozytywne nastawienie,
- Dokładność w wykonywaniu zadań,
- Gotowość do pracy w zespole,
- Szybka reakcja na zmiany,
- Łatwość w ustalaniu priorytetów,
- Dobre wyczucie ludzkich cech i predyspozycji do wykonywania zawodu opiekuna osób starszych,
- Uczciwość,
- Gotowość nauki i poszerzania wiedzy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 4800 PLN netto w okresie probnym, a następnie 5200 PLN netto,
- Samodzielne stanowisko oraz ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- Możliwość używania j. niemieckiego w codziennych kontaktach biznesowych,
- Realną możliwość rozwoju.