Ricoh Polska to polski przedstawiciel międzynarodowego koncernu produkującego urządzenia biurowe, oprogramowanie do przetwarzania dokumentów, rozwiązania do druku produkcyjnego, systemy zarządzania dokumentami i świadczącego usługi IT. Oferta Ricoh obejmuje oprogramowanie, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki laserowe i żelowe, urządzenia szerokoformatowe, faksy, powielacze cyfrowe, urządzenia produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory i wyspecjalizowane produkty branżowe. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów, wyjątkowego podejścia do klienta i licznych inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Główna siedziba Ricoh Polska znajduje się w Warszawie. Firma ma także pięć oddziałów: w Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni oraz we Wrocławiu, a także sieć Autoryzowanych Partnerów.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do na stanowisko:
- Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę na pełny etat)
- Niezbędne narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe
- Doskonale skomunikowane nowoczesne biuro
- Bieżąca obsługa klientów globalnych w ramach aktywnych umów międzynarodowych we współpracy z RGS Key Account Managerem
- Aktywny udział w projektach międzynarodowych
- Definiowanie potrzeb klientów na etapie powdrożeniowym i dbanie o ich satysfakcję
- Przygotowanie wycen handlowych w ramach aktywnego koszyka produktów
- Przygotowanie dokumentów związanych z umowami globalnymi
- Korespondencja z istniejącymi klientami odnośnie zamówień, dostaw, instalacji
- Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami oraz z zespołem RGS w Centrali i Oddziałach
- Doświadczenia we wsparciu sprzedaży na podobnym stanowisku w obszarze B2B
- Wyższego wykształcenia lub w trakcie studiów zaocznych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny (praca w środowisku międzynarodowym)
- Znajomości MS Office (zwłaszcza kalkulacje excelowe) i doświadczenia w pracy z systemami CRM
- Dobra organizacja pracy, nastawienie na wielozadaniowość i umiejętność koncentracji na szczegółach