Szukasz wyzwań w międzynarodowym biznesie? Dołącz do Grupy EOS, rozwiń żagle i obierz z nami kurs na sukces. Jesteśmy częścią globalnej sieci, która z powodzeniem od ponad 30 lat dostarcza rozwiązania z zakresu obsługi wierzytelności, zarządzania informacją i płynnością finansową. Zapraszamy na pokład, w Grupie EOS zawsze znajdzie się miejsce dla ludzi prawdziwie oddanych sprawie.
EOS KSI Polska Sp. z o. o. poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- Współkreowanie i realizację polityki zespołu obsługi klienta, w tym między innymi budowanie trwałych relacji z klientami spółki, z zachowaniem najwyższych standardów,
- Ścisłą współpracę z zespołem sprzedaży w zakresie realizacji umów z klientami,
- Dbanie o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy,
- Monitorowanie i analizę danych w zakresie rynku windykacji oraz innych usług finansowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3-letniego doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta w firmie z branży finansowej,
- Komunikatywności i swobody w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i prowadzeniu negocjacji handlowych,
- Umiejętności profesjonalnego sporządzania ofert i prezentacji,
- Kreatywności, nastawienia na cel oraz doskonałej organizacji pracy,
- Wykształcenia wyższego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego,
- Znajomości obsługi pakietu MS Office,
- Prawa jazdy kat. B.
Kandydatom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Motywujący system wynagradzania,
- Pracę w dobrej atmosferze i w profesjonalnym, międzynarodowym środowisku,
- Możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,
- Udział w realizacji innowacyjnych projektów.