doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom
prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji
wdrażanie działań mających na celu powrót, utrzymanie i rozszerzenie bazy klientów
obdzwonienie bazy klientów w celach marketingowych
Wymagania
min.1 rok doświadczenia na stanowisku konsultant obsługi klienta
doświadczenie w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
międzynarodowe doświadczenie: pracę w firmie, która zajmuje wiodącą pozycję w międzynarodowej logistyce;
stabilność finansową: konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju zawodowego - jesteśmy wiarygodnym partnerem w Twojej karierze;
wygodny grafik: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00;
praca w różnych formatach: w biurze lub hybrydowa (biuro znajduje się w Centrum Warszawy);
wsparcie na starcie: nasz zespół jest zawsze gotowy pomóc w adaptacji i szybkim wdrożeniu się w proces pracy;
swobodna wymiana pomysłów: otwarta komunikacja we wszystkich ważnych kwestiach i nowych inicjatywach;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym. Ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta. Realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług. Działania z zakresu rozliczeń...
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami. Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów. Obsługa klienta:...
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,pozyskujesz od klientów...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...