Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
2 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Lambertz Polonia Sp. z o.o. jest częścią Grupy LAMBERTZ wiodącego producenta pieczywa cukierniczego w Niemczech i jednego z największych na świecie. Od prawie 330 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o tradycję, wysoką jakość produktów i stabilne warunki zatrudnienia dbając jednocześnie o rozwój pracowników.
Poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta odpowiedzialna będzie za:
obsługę klientów krajowych /eksportowych w zakresie wprowadzania zamówień, wystawiania faktur, korekt i pozostałych dokumentów,
kontakt z klientem (przyjęcia / awizacja dostaw),
kontakt ze spedycją,
przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej,
kontakty z agencjami celnymi w zakresie odprawy celnej dla klientów spoza UE,
prowadzenie dokumentacji oraz raportów sprzedażowych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
doświadczenie na podobnym stanowisku,
praktyczna znajomość MS Office,
dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
znajomość języka angielskiego będzie atutem,
bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
pracę pełną wyzwań oraz możliwość wykazania się inicjatywą,
benefity: karty sportowe Medicover, bony świąteczne, wczasy pod „gruszą”, imprezy integracyjne, kursy językowe finansowane przez pracodawcę (j. niemiecki / angielski), ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach, zniżki na zakupy w sklepikach firmowych.
Lambertz Polonia Sp. z o.o. jest częścią Grupy LAMBERTZ wiodącego producenta pieczywa cukierniczego w Niemczech i jednego z największych na świecie. Od prawie 330 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o tradycję, wysoką jakość produktów i stabilne warunki zatrudnienia dbając jednocześnie o rozwój pracowników.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
2 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...