Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Wrocław, ul. Zarembowicza 40    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie, Inicjowanie i wdrażanie...
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Zgorzelec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego; Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji; Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Spedimex Sp. z o.o.
Bielany Wrocławskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
811 dni temu

Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy obecni w 13 lokalizacjach w Polsce. Codziennie, ponad 2000 pracowników Spedimex dba o to, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.

 

Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Nr ref.: BOK/DSM
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie:
  • telefoniczna i osobista obsługa klienta w oparciu o przypisany budżet sprzedażowy bazy obsługiwanych klientów
  • przygotowywanie wycen na zapytania w ramach spedycji drobnicowej międzynarodowej
  • znajomość i korzystanie z potrzebnych systemów i procedur (narzędzia IT i systemy operacyjne)
  • wyszukiwanie inicjatyw usprawniających
  • prowadzenie rzetelnej korespondencji (zgodnie ze standardami Spółki)
  • tworzenie prezentacji (np. na spotkania z Klientem)
  • tworzenie notatek po spotkaniach
  • przygotowywanie zestawień na potrzeby Spółki
  • raportowanie do Managera Spedycji Międzynarodowej oraz Dyrektora Sprzedaży z realizacji budżetu
Od kandydata oczekujemy:
  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • doświadczenia w pracy z dokumentami spedycyjnymi (zlecenia, listy przewozowe) – warunek konieczny
  • znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
  • mile widziany staż w firmie logistycznej lub spedycyjnej
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
  • zdolności obsługi programu SPEED – będzie dodatkowym atutem
  • umiejętności analityczne
  • doskonałej organizacji pracy
  • samodzielności w działaniu
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
  • chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę
  • rozwój zawodowy
  • odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
  • sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
  • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
  • miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole #SpedimexTeam!
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
  • administratorem danych osobowych jest Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Dane kontaktowe: Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, email: rodo@spedimex.pl.
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych: mail: iod@spedimex.pl, adres do korespondencji: Inspektor ochrony danych, Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków.
  • dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji.
  • podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
  • dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, partnerom handlowym, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe i doradcze, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję.
  • okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  • podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Wrocław, ul. Zarembowicza 40    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie, Inicjowanie i wdrażanie...
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Zgorzelec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego; Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji; Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379