Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 2959
Zadania:
- Zarządzanie połączeniami wychodzącymi
- Sprawne i uprzejme odpowiadanie na wszystkie połączenia
- Utrzymywanie praktycznej wiedzy o produktach, kontach, przedstawicielach, narzędziach i systemach dozowania
- Współpraca z innymi działami, pomaganie innym członkom zespołu w wykorzystywaniu i rozwijaniu ich możliwości
- Przetwarzanie zamówień, reklamacji
- Pomoc w gromadzeniu i wprowadzaniu danych do celów sprawozdawczych
- Uczestniczenie w spotkaniach zespołu w celu omówienia szczegółów pracy, zaległości i innych ogólnych kwestii wsparcia
- Badanie wniosków kredytowych i debetowych oraz wszelkich zapytań, aby w razie potrzeby wydać kredyt/debet
- Przetwarzanie zwrotów i anulacji klientów
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie wyższe lub w trakcie nauki
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- Znajomość SAP, BCM
- Umiejętność profesjonalnej interakcji z innymi i samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętności analityczne
- Solidne rozwiązywanie problemów i umiejętności interpersonalne
- Umiejętność komunikacji z klientami i pracownikami na wszystkich poziomach organizacji
- Posiadanie zorganizowanego/metodycznego sposobu pracy, zwracanie uwagi na szczegóły
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Dobra znajomość j. angielskiego na poziomie (B2,C1)
- Zaawansowane umiejętności obsługi komputera (Word, Excel i Outlook)
Oferta:
- Umowa o pracę
- Przyjazna atmosfera w nowoczesnym biurze w Krakowie
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
- Udział w realizacji interesujących projektów
- Możliwość bycia częścią świetnego zespołu w jednej z najbardziej etycznych firm na świecie
- Codzienne wyzwania w międzynarodowym środowisku
- Dostęp do bogatego pakietu benefitów Manpower Premium: prywatnej opieki medycznej (Medicover), karty MultiSport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz atrakcyjnych rabatów w wielu miejscach - szkołach językowych, centrach rozrywki, punktach gastronomicznych w ramach pakietu MyBenefits
- Praca w godzinach 08:00-16:00, z możliwością pracy w modelu hybrydowym 60/40 (biuro/dom)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.