Ogłoszenie numer: 751749, z dnia 2015-07-23
EDU COMMERCE SP. Z O.O.
Educart™ to autorski projekt Firmy EDU COMMERCE Sp. z o.o.,nie mający precedensu w Europie. Jest nowatorskim narzędziem, dzięki któremu szkoły i rodzice mogą dokonywać zakupów od szerokiego grona dostawców. Dzięki zakupom dokonywanym na platformie szkoła pozyskuje dodatkowe fundusze (cash back) na finansowanie własnego rozwoju. Educart™ to także zespół ludzi, którzy wierzą w szkołę 3.0.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa telefoniczna użytkowników portalu (połączenia przychodzące i wychodzące)
- utrzymywanie pozytywnej relacji z Klientem
- obsługa i rozszerzanie kontaktów z partnerami biznesowymi
- udzielanie informacji o platformie
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- bieżąca współpraca z innymi działami
Wymagania
- min 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta
- min. wykształcenie średnie
- znajomość standardów obsługi klienta
- umiejętność nawiązywania relacji
- łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- wysoka kultura osobista
- zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy
Oferujemy
- możliwości rozwoju zawodowego
- udział w kreowaniu wizerunku firmy
- szkolenia przygotowujące do pracy
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- niezbędne narzędzia do pracy
- bardzo atrakcyjną lokalizację biura: Plac Grzybowski w Warszawie, centrum Warszawy - 300 m do stacji metra
Wynagrodzenie
Od 1500 do 2500 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.