LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa połączeń telefonicznych przychodzących - infolinia dla Dealera;
- Realizacja operacji posprzedażnych (administracyjnych i finansowych) zlecanych przez klientów pożyczkowych i leasingowych, z zachowaniem obowiązujących procedur;
- Kontakty pisemne, mailowe z klientem oraz z salonami sprzedaży;
- Obsługa e-Archiwum;
- Monitorowanie zabezpieczeń transakcji pożyczkowych/leasingowych;
- Wydawanie opinii o pożyczkobiorcach/ leasingobiorcach dla innych instytucji;
- Przygotowywanie korespondencji do klientów w związku ze zrealizowanymi transakcjami posprzedażowymi;
- Raportowanie zmian posprzedażowych w CRM;
- Archiwizacja oryginalnych dokumentów transakcji pożyczkowych/leasingowych.
Oczekiwania:
- Niezbędne co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w dziale Obsługi klienta, firmie z sektora bankowego, finansowego, ubezpieczeniowego;
- Znajomość CRM
- Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
- Stopniowe wdrażanie do pracy pod kierownictwem doświadczonych specjalistów.
Oferta:
- Umowę o pracę na pełen etat;
- Wynagrodzenie w przedziale od 5000,00 do 8000,00 Brutto
- Pracę w od 9:00-17:00, od poniedziałku do piątku;
- Pracę w trybie hybrydowym
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych
- Niezbędne narzędzia do pracy
www.ltprofessional.pl