GRUPA OPUSNET
jest dynamicznie rozwijającą się grupą spółek oferującą klientom profesjonalne usługi w obszarze podatków, obsługi prawnej, powiernictwa i outsourcingu księgowości.
W związku z rozwojem spółki OpusTrust w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Obsługa klientów poprzez realizację ich zleceń i dyspozycji, a także koordynowanie działań z tym związanych, w szczególności:
-
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
-
rozpoznawanie potrzeb biznesowych klientów;
-
koordynowanie obsługi klienta i ścisła współpraca w tym zakresie z pozostałymi biurami i podmiotami Grupy Opus;
-
stosowanie procedur zapewniających wysoką jakość obsługi klienta;
-
kontakty z urzędami i kancelariami;
-
archiwizacja dokumentacji;
-
realizacja założonego budżetu sprzedażowego.
-
wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, prawne);
-
doświadczenie na podobnym stanowisku min. 4 lata;
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów korporacyjnych (preferowana praca w sektorze bankowym);
-
wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania partnerskich relacji z klientami;
-
silna orientacja na realizację celów;
-
dokładność, systematyczność i odpowiedzialność;
-
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
-
umiejętność pracy zespołowej;
-
odporność na stres;
-
dyspozycyjność.
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-
ciekawą pracę w dynamicznym, młodym zespole i ciekawej branży;
-
stałe wynagrodzenie, pakiet socjalny;
-
możliwość rozwoju zawodowego.