Ogłoszenie numer: 699504, z dnia 2015-05-28
Pinguin Foods Polska Sp. z o.o.
Pinguin Foods Polska spółka z branży przemysłu spożywczego poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie, Dąbrowa Chełmińska, Lipno
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa zamówień klientów
- Kontakt z innymi działami w firmie (produkcja, logistyka, księgowość, itp.) w celu zapewnienia właściwej realizacji zamówienia.
- Terminowe wprowadzanie danych do systemów oraz do zestawień funkcjonujących w obrębie firmy.
- Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby działu administracji sprzedaży oraz na polecenie przełożonych.
- Wsparcie dla działań handlowych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w działach związanych z obsługą Klienta
- Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- Znajomość pakietu MS OFFICE (szczególnie MS Excel w stopniu dobrym),
- Terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem SAP.
Oferujemy
- Stabilne warunki w międzynarodowej firmie,
- Praca na umowę o pracę w Dąbrowie Chełmińskiej,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Możliwość rozwoju i szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.