Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce.
U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie i otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania.
Jeżeli lubisz rozmawiać i pomagać innym, dołącz do nas!
Nieważne na jakim etapie kariery zawodowej jesteś. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw!
Zostań naszym Specjalistą ds. obsługi klienta
- Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych
- Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24
- Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów
- Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku
- Zachęcaniu klientów do skorzystania z produktów i usług bankowych
- Tworzeniu pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
- Relacyjność, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy
- Zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
- Niesamowitą atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do urlopu
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Nagrody za sprzedaż
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.