Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
GEFCO Polska Sp. z o.o. to globalny integrator logistyczny, którego aktywność koncentruje się na następujących obszarach: Transport i Logistyka Samochodowa (przygotowanie i dystrybucja samochodów) oraz Transport i Logistyka Przemysłowa (transport drogowy krajowy i międzynarodowy, logistyka magazynowa, spedycja morska i lotnicza).
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Czeladź
Nr Ref.: KAT/DOK/02/15
Główne zadania:
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
Zarządzanie reklamacjami w transporcie krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie pełnej dokumentacji oraz monitoringu realizowanych zadań / zleceń
CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...