Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto oraz Colorland.
Wielkimi krokami zbliża się okres przedświąteczny, co oznacza dla naszej firmy intensywny sezon produkcyjny. Nasi klienci z całej Europy, jak co roku, zamawiają tysiące fotogadżetów na prezenty dla swoich bliskich. Dlatego też, aby sprostać wymaganiom naszych klientów na okres od połowy listopada 2021 do połowy stycznia 2022 wzmacniamy zespół Biura Obsługi Klienta na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta.
Region Brzozów , Dębica , Jarosław , Jasło , Kolbuszowa , Krosno, Lesko , Leżajsk , Lubaczów , Łańcut , Mielec , Nisko , Przemyśl, Przeworsk , Ropczyce , Rzeszów, Sanok , Stalowa Wola , Strzyżów , Tarnobrzeg, Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki
- udzielanie informacji na temat: produktów oraz sposobu składania zamówień
- udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i związywanie problemów technicznych
- ścisła współpraca z innymi działami firmy
- bieżące rozwiązywanie problemów
- doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem
- umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem
- wielozadaniowość i podzielność uwagi
- bardzo dobra obsługa poczty elektronicznej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny fotografii
- rzetelność, terminowość, punktualność; zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- wysoka kultura osobista
- pracę do której chce się przychodzić
- zespół, który zawsze Ci pomoże
- szefa mówiącego ludzkim głosem
- szkolenia wprowadzające rozpoczynające się w połowie listopada 2021
- otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony
- realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań
- pracę w kilkunastoosobowym zespole
- ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport i dofinansowane posiłki
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.