Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto oraz Colorland.
Wielkimi krokami zbliża się okres przedświąteczny, co oznacza dla naszej firmy intensywny sezon produkcyjny. Nasi klienci z całej Europy, jak co roku, zamawiają tysiące fotogadżetów na prezenty dla swoich bliskich. Dlatego też, aby sprostać wymaganiom naszych klientów na okres od połowy listopada 2021 do połowy stycznia 2022 wzmacniamy zespół Biura Obsługi Klienta na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta.
Region Brzozów , Dębica , Jarosław , Jasło , Kolbuszowa , Krosno, Lesko , Leżajsk , Lubaczów , Łańcut , Mielec , Nisko , Przemyśl, Przeworsk , Ropczyce , Rzeszów, Sanok , Stalowa Wola , Strzyżów , Tarnobrzeg, Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki
- udzielanie informacji na temat: produktów oraz sposobu składania zamówień
- udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i związywanie problemów technicznych
- ścisła współpraca z innymi działami firmy
- bieżące rozwiązywanie problemów
- doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem
- umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem
- wielozadaniowość i podzielność uwagi
- bardzo dobra obsługa poczty elektronicznej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny fotografii
- rzetelność, terminowość, punktualność; zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- wysoka kultura osobista
- pracę do której chce się przychodzić
- zespół, który zawsze Ci pomoże
- szefa mówiącego ludzkim głosem
- szkolenia wprowadzające rozpoczynające się w połowie listopada 2021
- otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony
- realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań
- pracę w kilkunastoosobowym zespole
- ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport i dofinansowane posiłki