![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
PFKW14974
Nasz Klient, międzynarodowa firma z sektora medycznego, lider w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem poszukuje doświadczonego kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Opis stanowiska / Job description:
- Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według wysokich standardów w firmie
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja harmonogramu dostaw i zamówień w wewnętrznym systemie informatycznym
- Bieżące informowanie klientów o dostępności towaru
- Procesowanie reklamacji
- Weryfikacja cen oraz warunków dostawy zgodnie z kontraktami
- Organizacja transportu
- Wystawianie faktur oraz not korygujących
- Kompletowanie dokumentacji związanej z rozliczeniami zagranicznymi
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Udział w innych projektach związanych z obsługą klienta w celu podnoszenia kwalifikacji oraz zwiększania jakości obsługi klienta
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja harmonogramu dostaw i zamówień w wewnętrznym systemie informatycznym
- Bieżące informowanie klientów o dostępności towaru
- Procesowanie reklamacji
- Weryfikacja cen oraz warunków dostawy zgodnie z kontraktami
- Organizacja transportu
- Wystawianie faktur oraz not korygujących
- Kompletowanie dokumentacji związanej z rozliczeniami zagranicznymi
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Udział w innych projektach związanych z obsługą klienta w celu podnoszenia kwalifikacji oraz zwiększania jakości obsługi klienta
Kogo szukamy / Profile description:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP jest warunkiem koniecznym, doświadczenie w pracy na kilku systemach jednocześnie będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność, zorientowanie na klienta
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Proaktywność
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP jest warunkiem koniecznym, doświadczenie w pracy na kilku systemach jednocześnie będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność, zorientowanie na klienta
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Proaktywność
Jak aplikować / How to apply: