Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,
- prezentowanie produktów i usług firmy,
- udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów,
- analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
- przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
- przygotowywanie zestawień i raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
- min.średnie wykształcenie (preferowane ukończone studia wyższe na kierunkach:administracja, pedagogika),
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk,
- prawo jazdy kategorii B. ,
- znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
- zdolności analizowania i rozwiązywania problemów, asertywność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność obsługi komputera ( w szczególności pakietu MS Office).
- samodzielną i ciekawą pracę w profesjonalnym, dynamicznym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego.