Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
Nr Ref.: 1045724
Warszawa
Nr Ref.: 1045724
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta w Dziale Reklamacji. Do jej obowiązków będzie należeć przede wszystkim przyjmowanie reklamacji od Klientów i ich rejestracja w wewnętrznym systemie firmy, kompletowanie i uzupełnianie niezbędnej dokumentacji, praca z danymi oraz czuwanie nad terminowością i prawidłowością przebiegu procesu rozpatrywania reklamacji.
Od Kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz pakietu MS Office. Kandydat/ka musi wykazać się dużą dbałością o szczegóły i bardzo dobrą organizacją czasu pracy i priorytetów. Z racji pracy z Klientem, Kandydaci powinni cechować się wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością oraz łatwością w nawiązywaniu kontaktów. Mile widziane będzie także doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku i przyjaznej atmosferze. Miejsce pracy jest pod Warszawą w kierunku południowo-zachodnim. Jest to praca na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
hays.pl |