Talent IN to połączenie sił i doświadczeń ludzi, którzy od 20 lat pracują i zarządzają a dodatkowo łączy ich wspólna historia zawodowa. Talent IN łączy doświadczenia pracy na stanowiskach zarządczych, sprzedażowych i finansowych.
Świadczymy usługi w obszarze HR bo od dłuższego czasu obserwujemy jak trudno znaleźć talenty dopasowane do rozwijających się organizacji. Potrafimy patrzeć na potrzeby Klientów również z ich perspektywy. Do niedawna sami te potrzeby zaspokajaliśmy pozyskując członków swoich zespołów do firm, którymi zarządzaliśmy. Potrafimy zaprojektować i wdrożyć działania mające na celu pozyskanie najlepszych kandydatów gotowych do pełnienia ról w firmach naszych Klientów.
Naszym Klientem jest duża międzynarodowa organizacja, która każdego dnia wspiera swoich Klientów i troszczy się o nawiązywanie długotrwałych relacji. W związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnej organizacji szukamy Specjalisty ds. obsługi Klienta, osoba na tym stanowisku powinna cechować się komunikatywnością i łatwością w nawiązywaniu relacji, a także posiadać doświadczenie w obsłudze Klienta.
- Właściwa realizacja procedur i profesjonalna obsługa klientów (obsługa telefoniczna, e-mailowa)
- Udzielanie pełnych informacji o produktach i oferowanych usługach
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
- Dbanie o dobre relacje z klientami
- Rejestracja danych w systemie klasy SAP ERP
- Przyjmowanie reklamacji od klientów,
- Dbanie o wizerunek firmy w oczach klientów oraz interesantów
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętności słuchania i chęci pomocy klientom
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy
- Umiejętności pracy w zespole
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Mile widziana znajomość systemów klasy SAP ERP
- Umowę o pracę
- Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
- Szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym
- Atmosterę wsparcia i życzliwości
- Niezbędne narzędzia do pracy