Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Główne obowiązki:
- Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
- Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
- Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
- Współpraca z innymi działami w firmie
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
- Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
- Znajomości standardów obsługi Klienta
- Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
- Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
- Biegłej obsługi komputera (MS Office)
- Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
- Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Interesującą, pełną wyzwań pracę
- Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją
Główne obowiązki:
- Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
- Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
- Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
- Współpraca z innymi działami w firmie
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
- Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
- Znajomości standardów obsługi Klienta
- Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
- Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
- Biegłej obsługi komputera (MS Office)
- Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
- Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Interesującą, pełną wyzwań pracę
- Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją