Lindt & Sprüngli jest międzynarodową organizacją powszechnie uznawaną za lidera na rynku najwyższej jakości wyrobów czekoladowych.
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa Wilanów
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie przygotowywania niezbędnych dokumentów do sprzedaży tj. tworzenie faktur sprzedażowych zgodnie z zamówieniem klientów oraz wystawianie faktur korygujących oraz ich wysyłka
- Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy zamówieniem, wystawioną fakturą a zapłatą
- Monitoring stanu należności przydzielonych Klientów oraz windykacja należności
- Rozliczanie wpłat i raportowanie spłaty należności finansowych
- Utrzymywanie partnerskich zasad współpracy z Klientami w celu osiągnięcia właściwego poziomu obsługi zgodnego ze standardami firmy
- Kontrola kompletności dokumentacji sprzedażowej
- Ścisła współpraca z działami Sprzedaży, Finansów i Logistyki
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta w branży FMCG
- Komunikatywności
- Umiejętności pracy w grupie
- Terminowości, sumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
- Pozytywnego nastawienia i proaktywnej postawy
- Praktycznej znajomości SAP - warunek konieczny
- Znajomości pakietu Office w tym szczególności MS Excel
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę dla prestiżowej firmy
- Szansę zdobycia unikalnych doświadczeń w pracy dla marki Premium
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Otwartą i przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet benefitów (np. opieka medyczna dla Pracownika i jego rodziny, karta Multisport, Pracowniczy Program Emerytalny finansowwany przez Pracodawcę, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach, dofinansowanie do obiadów w biurze, możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny rozpoczynania pracy)
- Codziennie świeże owoce w biurze i dostęp do czekolady Lindt