Ogłoszenie numer: 342863, z dnia 2013-11-20
Get It Sp. z o.o.
Co robimy?
Codziennie wspieramy firmy, instytucje i organizacje w porozumiewaniu się w wielojęzycznym świecie.
Łączymy nowoczesną technologię i zaangażowanie ludzi, dla których praca jest pasją.
Jakie mamy zasoby?
Wykorzystujemy najnowsze technologie, innowacyjny proces tłumaczeniowy oraz zaawansowane narzędzia wspierające pracę tłumaczy.
Na stałe współpracujemy z ponad 1000 tłumaczy.
Co osiągnęliśmy?
Obsługujemy rocznie projekty 500 klientów z różnych branż.
Mamy 17 lat doświadczeń na rynku usług językowych.
Jesteśmy autorami słownika online dla profesjonalistów www.getionary.pl - 500 000 użytkowników generujących kilka milionów odsłon miesięcznie.
Nasza misja
Czerpiemy satysfakcję z pracy, zapewniając klientom spokojną głowę i radość ze współpracy z nami.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- kontakt z klientem
- odbieranie zleceń
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- współpraca z innymi pracownikami w obrębie projektu
Wymagania
Kandydat powinien:
- posiadać wykształcenie wyższe lub być studentem 4-5 roku studiów
- posiadać minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobrze znać język angielski (min. poziom C1)
- posiadać umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem oraz rozpoznawania jego potrzeb
- biegle obsługiwać programy pakietu MS Office
- posiadać umiejętność pracy pod presją czasu
- posiadać umiejętność pracy w zespole
- posiadać doskonale rozwinięte zdolności organizacyjne
- posiadać umiejętności negocjacyjne
- być w pełni dyspozycyjny
Oferujemy
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- pracę w kreatywnym zespole i miłej atmosferze
- szkolenia z zakresu narzędzi potrzebnych do wykonywania pracy
- doskonalenie umiejętności zarządzania projektami
- duże możliwości rozwoju zawodowego