JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach. Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston. Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 45 tys. osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 2100 pracowników.
W 2019 r. JTI Polska zajęła 1. miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów. W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia;
- Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów;
- Pracę w otwartej atmosferze, w nowoczesnym biurze i zgranym zespole ludzi;
- Elastyczne godziny pracy, nie narzucamy Ci dress code;
- Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny.
- Budowanie trwałych relacji i pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami;
- Dostarczanie kluczowych i kompletnych informacji o danym produkcie/usłudze;
- Odpowiadanie na zapytania Klientów, udzielanie rekomendacji dotyczących oferty produktowej;
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów/wątpliwości według obowiązujących standardów obsługi Klienta w organizacji;
- Bieżące aktualizowanie i uzupełnianie wiedzy produktowej.
- Posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki biznesowe (administracja w biznesie, ekonomia, zarządzanie etc.) lub lingwistyczne;
- Komunikujesz się w sposób jasny i skuteczny, aktywnie słuchasz i potrafisz budować relacje z Klientem;
- Z łatwością organizujesz swoje codzienne zadania, jesteś wielozadaniowy/a;
- Posiadasz praktyczną znajomość MS Office;
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową, dodatkowy język będzie dużym plusem.
Poznaj
JTI GBS Poland sp. z o.o.
Why is it worth joining JTI GBS Poland?
JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.
Recruitment process
- Stage Apply Now!
- Stage Telephone Call
- Stage Online Meeting with HR
- Stage Online Meeting with Manager
- Stage Offer