JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach. Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston. Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 45 tys. osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 2100 pracowników.
W 2019 r. JTI Polska zajęła 1. miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów. W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia;
- Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów;
- Pracę w otwartej atmosferze, w nowoczesnym biurze i zgranym zespole ludzi;
- Elastyczne godziny pracy, nie narzucamy Ci dress code;
- Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny.
- Budowanie trwałych relacji i pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami;
- Dostarczanie kluczowych i kompletnych informacji o danym produkcie/usłudze;
- Odpowiadanie na zapytania Klientów, udzielanie rekomendacji dotyczących oferty produktowej;
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów/wątpliwości według obowiązujących standardów obsługi Klienta w organizacji;
- Bieżące aktualizowanie i uzupełnianie wiedzy produktowej.
- Posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki biznesowe (administracja w biznesie, ekonomia, zarządzanie etc.) lub lingwistyczne;
- Komunikujesz się w sposób jasny i skuteczny, aktywnie słuchasz i potrafisz budować relacje z Klientem;
- Z łatwością organizujesz swoje codzienne zadania, jesteś wielozadaniowy/a;
- Posiadasz praktyczną znajomość MS Office;
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową, dodatkowy język będzie dużym plusem.
Poznaj
JTI GBS Poland sp. z o.o.
Why is it worth joining JTI GBS Poland?
JTI GBS Poland is a global business services center and the largest of its kind within Japan Tobacco International worldwide. We are a team of over 1,000 specialists from various fields, united by a common goal: advancing JTI Group's international business operations. Our expertise spans finance, marketing, sales, HR, research & development, legal & regulatory affairs, and global supply chain. We are driven by passion and commitment, which fuels our unwavering enthusiasm for the future.
JTI GBS Poland is a workplace that embraces diversity. We demonstrated this by joining the exclusive group of companies that received the GES (Global Equality Standard) certification, awarded by EY. This is one of the world’s first certificates focused on diversity and inclusion, assessing equality in opportunities and pay within organizations.
Recruitment process
- Stage Apply Now!
- Stage Telephone Call
- Stage Online Meeting with HR
- Stage Meeting with Manager
- Stage Offer