Zostań Customer Success Managerem!
Telemedico jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z lekarzami). Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.
Naszymi klientami są największe firmy ubezpieczeniowe w Polsce i zagranicą, które dostarczają za naszym pośrednictwem konsultacje dla swoich pacjentów.
Tutaj znajdziesz naszą stronę i więcej informacji -> https://www.telemedi.co
Do pracy w naszym zespole poszukujemy:
Jako Specjalista ds. obsługi klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
- Zarządzanie procesami obsługi klienta
- Tworzenie rozwiązań usprawniających pracę zespołu
- Kontakt z klientem biznesowym
- Profesjonalna telefoniczna oraz mailowa obsługa zgłoszeń
- Dbanie o nieustanne zwiększanie satysfakcji Klientów poprzez fachowe doradztwo
- Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- Zbieranie feedbacku od klientów (telefonicznie/ mailowo)
- Przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
- Wdrażanie nowych funkcjonalności, które usprawnią ścieżkę pacjenta na naszej platformie i będą poprawiać zadowolenie
Osoba aplikująca na stanowisko musi być dostępna stacjonarnie w Warszawie. Musisz być sumienną osobą, biorącą odpowiedzialność na siebie, otwartą w kontaktach z ludźmi i niebojąca się nowych wyzwań. Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego.
Chcemy, żebyś był/a osobą samodzielną i zorganizowaną. Jeśli czegoś nie będziesz wiedzieć, to zapytasz, zamiast to przemilczeć :)
Wynagrodzenie: 18 - 24 zł brutto/ godzinę + nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedico. Umowa zlecenie lub B2B. Szkolenia/warsztaty w firmie z zewnętrznymi ekspertami.
Onboarding: Dostaniesz swojego opiekuna na czas wdrożenia do firmy, który przez pierwsze kilka dni pokaże Ci jak się u nas pracuje i zapozna z naszą usługą. W tym okresie nie ma żadnych głupich pytań, pytaj o wszystko co tylko jest dla Ciebie niejasne. Po okresie wdrożenia - będziemy oczekiwać już od Ciebie samodzielności.
Jak pracujemy?
Do obsługi klientów używamy LiveChatu (czat do pomocy technicznej). Na tym stanowisku przyda się również biegła znajomość pakietu office. Zgłoszenia obsługujemy przez maila, telefon lub Live Chat. Do prowadzenia projektów wykorzystujemy Jirę. Komunikujemy się wewnętrznie na Rocket Chat (odpowiednik Slacka). W części "niemedycznej" zespołu, mamy około 25 osób oraz kilkadziesiąt w części medycznej. Biuro mieści się przy ulicy Marynarskiej 13 w Warszawie. Średnio raz na miesiąc robimy wyjście integracyjne i podsumowanie pracy.