E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Każdego dnia dążymy do tego, by być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i wsparcia naszym klientom.
Nasz główny produkt to karta paliwowa, a do niego oferujemy szereg korzyści dodatkowych dla przewoźników. Sieć stacji paliw, która akceptuje naszą kartę, liczy 16 500 punktów w 32 krajach. I ciągle się rozwijamy!
W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników, a w grupie spółek na pokładzie mamy w sumie ponad 800 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy skupiają się na rozwoju firmy i własnych kompetencji. Cały czas się uczymy i dążymy do tego, by doskonalić obszary w których pracujemy
Chcesz zasilić nasze szeregi? Aplikuj do nas!
Aktualnie w do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Cel stanowiska: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczne i mailowe udzielanie pomocy.
- Profesjonalna obsługa telefoniczna Klientów,
- Kompleksowa obsługa w zakresie redagowania pisemnych odpowiedzi do Klientów,
- Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy,
- Zachowanie najwyższej staranności w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych,
- Wyjaśnianie wszelkich spraw dotyczących usług i produktów firmy.
- Doświadczenie w pracy w dziale związanym z obsługą klienta,
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych,
- Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta,
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub angielskiego oraz pakietu MS Office,
- Kultura osobista oraz zdolności interpersonalne,
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
- Troska o dobry wizerunek firmy, motywacja do działania oraz pozytywne nastawienie do pracy.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku zatrudnienia,
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport),
- Świeże owoce dla pracowników,
- Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze,
- Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości,
- Pakiet szkoleń wdrażających, coachingi z zakresu obsługi klienta.