specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
4 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT w Katowicach przy ul. Alpejskiej 6 poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
Uprzejma i fachowa obsługa klientów na terenie sklepu oraz mailowa i telefoniczna
Obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków pieniężnych
Bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych CMS - przyjmowanie zamówień, zmiana statusów, komunikacja
Obsługa reklamacji klienta
Weryfikacja dostępności, jakości oraz zebranie i zabezpieczenie towaru z zamówień internetowych
Współpraca z innymi działami w zakresie przygotowania i weryfikacji zamówionego towaru
Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów
Szukamy osób:
Lubiących ludzi i kontakt z Klientem
Posiadających pozytywne nastawienie
Które będą potrafiły obsługiwać kasę fiskalną i rozliczać środki pieniężne
Znających przepisy prawa konsumenckiego albo otwarte na ich poznanie
Otwartych, zaangażowanych i nie bojących się wyzwań
Oferujemy:
Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
Elastyczny grafik pracy, który znasz miesiąc wcześniej
Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, ubezpieczenie grupowe)
Dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
4 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.