Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży produkcyjnej poszukujemy osób dedykowanych do szeroko rozumianej obsługi klienta. Pracownik na tym stanowisku będzie musiał wykazać się komunikatywnością, elastycznością, ale i kreatywnym podejściem. Gwarantowane są możliwości rozwoju w ramach struktur, liczne szkolenia i indywidualne podejście.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie stałego, aktywnego kontaktu z klientami, partnerami i pracownikami
- Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie otwartych problemów
- Dokładne przetwarzanie zamówień klientów w systemie ERP
- Zarządzanie zamówieniami klientów
- Stała opieka nad klientem, wsparcie na każdym etapie współpracy ze szczególną dbałością o jakość obsługi
- Przyjmowanie zgłoszeń i rozpatrywanie reklamacji
- Obsługa umów sprzedażowych w systemie CRM
- Budowanie skutecznych, długofalowych relacji z klientami
- Wspieranie działalności sprzedażowej
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka czeskiego (warunek konieczny)
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dbałość i umiejętność utrzymania wysokich standardów jakości i dokładności
- Aktywna, otwarta osobowość - pozytywne nastawienie
- Silna dbałość o szczegóły, punktualność
- Umiejętności analityczne, mile widziane doświadczenie w raportowaniu do struktur międzynarodowych
- Silne umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy z różnymi typami osobowości, umiejętność jasnej, zwięzłej i taktownej komunikacji (werbalnej i pisemnej) zarówno ze współpracownikami, jak i klientami
- Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów
Oferujemy:
- Otwarte, dynamiczne, motywujące środowisko pracy
- Możliwość praktycznego wykorzystania i rozwijania umiejętności językowych
- Konkurencyjne wynagrodzenie + bonus roczny
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta kafeteryjna
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktur