Grupa TWINO zajmuje się udzielaniem pożyczek konsumenckich, jest właścicielem takich produktów jak Net Credit, In Credit. Nasza firma powstała w 2009 roku na Łotwie. Na rynek polski weszliśmy w 2011 roku, dzisiaj zatrudniamy ok 400 osób w całej Grupie. Jesteśmy obecni na Łotwie, w Gruzji, Kazachstanie, Rosji i w Polsce.
W TWINO wierzymy, że technologia może zmienić postrzeganie nawet najbardziej konwencjonalnych produktów finansowych poprzez uczynienie ich prostszymi i bardziej dostępnymi.
Idealnym kandydatem bądź kandydatką do pracy w TWINO, jest profesjonalista, który szuka możliwości dołączenia do firmy na etapie jej dynamicznego rozwoju, tak by mieć udział w jej transformacji z fazy start-up’u do dużej skali biznesu. To osoba, która poszukuje możliwości rozwoju osobistego, wyzwań zawodowych i jest gotowa by dołączyć do kreatywnego zespołu pracującego w szybko zmieniającym się środowisku.
W związku z rozwojem naszej firmy i stale rosnącym portfolio Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz e-mail
- Udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach
- Wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie oraz obsługa po sprzedaży
- Procesowanie wniosków o udzielenie pożyczki
- Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie w zgodzie z obowiązującymi standardami Obsługi Klienta oraz procedurami wewnętrznymi
- Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Dbałość o budowanie pozytywnej reputacji firmy
- Minimum 2-letniego doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
- Podstawowej znajomości programów MS Office (Word, Excel)
- Nastawienia na realizację wyznaczonych celów (indywidualnych oraz grupowych)
- Wysokiego poczucia odpowiedzialności, dokładności oraz zaangażowania
- Wysokiego poziomu samodyscypliny
- Umiejętności budowania relacji interpersonalnych
- Umiejętności pracy w zespole
- Podstawowej znajomości jęz. angielskiego - będzie mile widziana
- Wysokiego poziomu empatii
- Umowę o pracę na pełny etat (8h dziennie) - praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta (pon-sob)
- Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 3.490 zł brutto oraz miesięczną premię wypłacaną w oparciu o zrealizowane cele indywidualne i grupowe
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie, kartę Multisport po zakończonym okresie próbnym
- Dogodną lokalizację firmy - tuż przy stacji metra Rondo Daszyńskiego.