Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kraków
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Jesteś komunikatywny i lubisz kontakt z ludźmi?
Znasz dobrze angielski i inny język europejski?
Chcesz dołączyć do międzynarodowej organizacji i zdobyć korporacyjne doświadczenie?
OPIS STANOWISKA:
- Codzienny kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami biznesowymi w wybranym języku
- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień
- Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
- Współpraca z innymi działami firmy
- Praca z wewnętrznymi systemami np. SAP
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe lub status studenta
- Dobra znajomość języka angielskiego + niemieckiego/francuskiego/włoskiego/hiszpańskiego/węgierskiego/norweskiego/szwedzkiego/
- duńskiego/holenderskiego
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
- Pierwsze doświadczenie w międzynarodowej organizacji
- Szkolenia wewnętrzne
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju i awansu
- Atrakcyjny pakiet benefitów (karta multisport, opieka medyczna, kursy językowe itp.)