J.S. Hamilton Poland S.A. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:
- szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
- badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
- konsumenckie testy produktów,
- ustalanie ilości i wagi towarów,
- kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
- monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
- certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
- usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
- szkolenia
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- pełna opieka nad Klientem - od zapoznania się z potrzebami, poprzez przygotowanie oferty i monitorowanie przebiegu zamówienia do fakturowania
- prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami
- wprowadzanie danych do systemu
- czynności wspierające dział sprzedaży (przygotowywanie materiałów marketingowych, prezentacji Power Point, reprezentowanie firmy na targach)
- współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego zakresu chemii, biologii, ochrony środowiska, towaroznawstwa lub pokrewne
- 2-letniego doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta
- umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych oraz spotkań
- doskonałej organizacji pracy, dokładności, sumienności
- biegłego posługiwania się komputerem (pakiet Office, Internet i inne)
- gotowości do nauki, chęć ciągłego rozwoju zawodowego
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet medyczny
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do kart sportowych