Dla naszego Klienta, światowego lidera w branży wykładzin, poszukujemy obecnie osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, przetwarzanie zamówień od Klientów w systemie SAP, przyjmowanie i obsługę reklamacji, udzielanie wszelkich wyjaśnień i potwierdzeń realizacji zamówień oraz efektywną współpracę z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy min. 2 letniego doświadczenie w obszarze customer service, w tym minimum roku pracy w systemie SAP, wykształcenia wyższego (min. licencjat), płynnej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2), dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia, pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości dalszego rozwoju.