Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

TWINO
Warszawa
praca stacjonarna
2602 dni temu

Grupa TWINO zajmuje się udzielaniem pożyczek konsumenckich. Nasza firma powstała w 2009 roku na Łotwie. Na rynek polski weszliśmy w 2011 roku, dzisiaj zatrudniamy ok 500 osób na 7 rynkach (Łotwie, Gruzji, Rosji, Polsce, Danii, Hiszpanii, Kazachstanie).

 

W TWINO wierzymy, że technologia może zmienić postrzeganie nawet najbardziej konwencjonalnych produktów finansowych poprzez uczynienie ich prostszymi i bardziej dostępnymi. Obecnie zatrudniamy w Polsce ok. 70 pracowników i konsekwentnie dążymy do tego, by wzmacniać nasz zespół poprzez podejmowanie współpracy ze specjalistami w danej dziedzinie.

 

Idealnym kandydatem bądź kandydatką do pracy w TWINO, jest profesjonalista, który szuka możliwości dołączenia do firmy na etapie jej dynamicznego rozwoju, tak by mieć udział w jej transformacji z fazy start-up’u do dużej skali biznesu. To osoba, która poszukuje możliwości rozwoju osobistego, wyzwań zawodowych i jest gotowa by dołączyć do kreatywnego zespołu pracującego w szybko zmieniającym się środowisku.

 


W związku z rozwojem naszej firmy i stale rosnącym portfolio Klientów

poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CC/0917praca
 
 
Zakres zadań:
  • Obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
  • Udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych przez firmę produktach
  • Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
  • Wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
  • Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o udzielenie pożyczki ratalnej
  • Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie w zgodzie z obowiązującymi standardami Obsługi Klienta oraz procedurami wewnętrznymi
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Dbałość o budowanie reputacji firmy
Czego oczkujemy:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta zdobyte w sektorze bankowym lub pożyczek konsumenckich
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel)
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów (indywidualnych oraz grupowych)
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładności oraz zaangażowania
  • Wysoki poziom samodyscypliny
  • Umiejętność budowania relacji interpersonalnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Podstawowa znajomość jęz. angielskiego
  • Wysoki poziom empatii
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat (8h dziennie) - praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta
  • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
  • Miesięczne premie wypłacane w oparciu o zrealizowane cele indywidualne i grupowe (udział w programie premiowym po odbyciu przez Pracownika okresu próbnego)
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Pracę w międzynarodowej firmie
  • Wewnętrzne możliwości rozwoju i awansu
  • Opiekę medyczną oraz możliwość korzystania z karty Multisport - po zawarciu umowy na czas nieokreślony
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy (bliska Wola)

Prosimy o dodatnie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz mojego wizerunku zawartych w odpowiedzi na ofertę pracy przez Net Credit Sp. z o.o. (ul. Prosta 68; 00-838 Warszawa) dla potrzeb procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku”.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Net Credit sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa;
  2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@netcredit.pl;
  3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu a) realizacji danego procesu rekrutacji, b) realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych;
  4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem)
  5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez a) przez 4 miesiące od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych - dla celu określonego w pkt 3 lit. a, b) przez 1 rok od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych - dla celu określonego w pkt 3 lit. b.;
  2. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także (dotyczy sytuacji wyrażenia zgody) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu nazgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  3. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pańskich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych
  4. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
  5. administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Przesłanie do Net Credit Sp. z o.o. danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub przekazywanie ich przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Net Credit Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...