Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do Naszego zespołu poszukujemy osób do pracy jako
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie kontakt telefoniczny w ruchu wychodzącym jak i przychodzącym w celu obsługi klienta, udzielaniu informacji.
- brak wad wymowy
- pozytywne nastawienie i chęć do pracy
- dyspozycyjność w godz. 8:00 16:00 lub 9:00 17:00
- pracę w fajnym, energicznym zespole
- biuro w samym centrum Warszawy
- atrakcyjną stawkę wynagrodzenia
- możliwość pracy od poniedziałku do piątku
- możliwość pracy z najbardziej rozpoznawalnymi markami na świecie
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.