Ogłoszenie numer: 1669735, z dnia 2017-06-14
DSA Investment S.A., dynamicznie rozwijająca się firma w branży finansowej, wchodząca w skład grupy kapitałowej DSA Financial Group S.A. wielokrotnie nagradzanej, cenionej przez współpracowników i klientów, w związku z ciągłym dążeniem do podnoszenia jakości obsługi klientów, wznawia rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Praca polega na:
- oferowaniu produktów i usług firmy
- rozpoznawaniu i analizie potrzeb klienta
- budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientami
- przygotowywaniu optymalnych rozwiązań odpowiadających potrzebom klienta
- dbaniu o dobry wizerunek firmy
Jeśli chcesz pracować w firmie o unikalnej kulturze organizacyjnej i chcesz mieć wpływ na wysokość swoich zarobków - ta oferta jest dla Ciebie!
Wymagania
Kandydat/ka musi posiadać:
- biznesowy wizerunek
- wykształcenie minimum średnie
- prawo jazdy kat. B
- być osobą niekaraną
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie zawodowe w handlu lub call center
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- umiejętność realizowania zadań
- organizacja pracy i planowanie własnych działań
- kreatywność i zaangażowanie
Oferujemy
- atrakcyjne warunki finansowe (preferencyjne warunki dla osób rozpoczynających pracę)
- stabilne warunki zatrudnienia
- program rozwoju kompetencji i wiedzy pozwalający na ciągły rozwój
- możliwości awansu w strukturach firmy
- kompleksowe szkolenie wstępne oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- stałe wsparcie przełożonych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.