MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr Ref.: CSS/05/2017
Zakres obowiązków:
- Obsługa procesu sprzedaży produktów,
- Bezpośrednia współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Firmy,
- Przyjmowanie zamówień, potwierdzenie, realizacja wysyłek, fakturowanie,
- Monitorowanie stanu zadłużenia klientów,
- Harmonogramowanie sprzedaży w sposób gwarantujący terminową dostawę do klienta,
- Organizacja transportu,
- Prowadzenie, monitorowanie i rozliczanie składów magazynowych krajowych i zagranicznych,
- Nadzór nad korespondencją handlową.
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Znajomość procedur celnych wprowadzania towaru do obrotu (procedura uszlachetniania czynnego),
- Umiejętność języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w grupie,
- Zdolności organizacyjne i analityczne,
- Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie,
- Orientacja na cel oraz wysoka odporność na stres,
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilną formę zatrudnienia,
- Samodzielność na stanowisku pracy,
- Rozwój zawodowy przez udział w nowych projektach,
- Szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji (udział w szkoleniach, konferencjach, branżowych, kursach językowych, kursach e-learningowych etc.),
- Dobrą atmosferę pracy.