Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

TWINO
Warszawa
praca stacjonarna
2798 dni temu

Grupa TWINO zajmuje się udzielaniem pożyczek konsumenckich. Nasza firma powstała w 2009 roku na Łotwie. Na rynek polski weszliśmy w 2011 roku, dzisiaj zatrudniamy ok 500 osób na 8 rynkach (Łotwie, Czechach, Gruzji, Rosji, Polsce, Danii,  Hiszpanii, Kazachstanie).


W TWINO wierzymy, że technologia może zmienić postrzeganie nawet najbardziej konwencjonalnych produktów finansowych poprzez uczynienie ich prostszymi i bardziej dostępnymi. Obecnie zatrudniamy w Polsce ok. 70 pracowników i konsekwentnie dążymy do tego, by wzmacniać nasz zespół poprzez podejmowanie współpracy ze specjalistami w danej dziedzinie.


Idealnym kandydatem bądź kandydatką do pracy w TWINO, jest profesjonalista, który szuka możliwości dołączenia do firmy na etapie jej dynamicznego rozwoju, tak by mieć udział w jej transformacji z fazy start-up’u do dużej skali biznesu. To osoba, która poszukuje możliwości rozwoju osobistego, wyzwań zawodowych i jest gotowa by dołączyć do kreatywnego zespołu pracującego w szybko zmieniającym się środowisku.


W związku z rozwojem naszej firmy i stale rosnącym portfolio Klientów

poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CC/0417
 
 
Zakres zadań:
  • Obsługa Klienta serwisu TWINO drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
  • Udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych przez TWINO produktach
  • Wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
  • Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o udzielenie pożyczki ratalnej
  • Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie w zgodzie z obowiązującymi standardami Obsługi Klienta oraz procedurami wewnętrznymi
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Dbałość o budowanie reputacji firmy
Czego oczkujemy:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta zdobyte w sektorze bankowym lub pożyczek konsumenckich
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel)
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów (indywidualnych oraz grupowych)
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładności oraz zaangażowania
  • Wysoki poziom samodyscypliny
  • Umiejętność budowania relacji interpersonalnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Podstawowa znajomość jęz. Angielskiego
  • Wysoki poziom empatii
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat (8h dziennie) - praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta-
  • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia;
  • Miesięczne premie wypłacane w oparciu o zrealizowane cele indywidualne i grupowe (udział w programie premiowym po odbyciu przez Pracownika okresu próbnego)
  • Pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole;
  • Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie;
  • Wewnętrzne możliwości rozwoju i awansu;
  •  Opiekę medyczną oraz udział w programie Multisport- po zawarciu umowy na czas nieokreślony
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy (bliska Wola)

Prosimy o dodatnie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz mojego wizerunku zawartych w odpowiedzi na ofertę pracy przez Net Credit Sp. z o.o. (ul. Prosta 68; 00-838 Warszawa) dla potrzeb procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku”.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Net Credit sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa;
  2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@netcredit.pl;
  3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu a) realizacji danego procesu rekrutacji, b) realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych;
  4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem)
  5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez a) przez 4 miesiące od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych - dla celu określonego w pkt 3 lit. a, b) przez 1 rok od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych - dla celu określonego w pkt 3 lit. b.;
  2. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także (dotyczy sytuacji wyrażenia zgody) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu nazgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  3. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pańskich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych
  4. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
  5. administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Przesłanie do Net Credit Sp. z o.o. danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub przekazywanie ich przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Net Credit Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

 

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...