Grupa TWINO zajmuje się udzielaniem pożyczek konsumenckich. Nasza firma powstała w 2009 roku na Łotwie. Na rynek polski weszliśmy w 2011 roku, dzisiaj zatrudniamy ok 500 osób na 8 rynkach (Łotwie, Czechach, Gruzji, Rosji, Polsce, Danii, Hiszpanii, Kazachstanie).
W TWINO wierzymy, że technologia może zmienić postrzeganie nawet najbardziej konwencjonalnych produktów finansowych poprzez uczynienie ich prostszymi i bardziej dostępnymi. Obecnie zatrudniamy w Polsce ok. 70 pracowników i konsekwentnie dążymy do tego, by wzmacniać nasz zespół poprzez podejmowanie współpracy ze specjalistami w danej dziedzinie.
Idealnym kandydatem bądź kandydatką do pracy w TWINO, jest profesjonalista, który szuka możliwości dołączenia do firmy na etapie jej dynamicznego rozwoju, tak by mieć udział w jej transformacji z fazy start-up’u do dużej skali biznesu. To osoba, która poszukuje możliwości rozwoju osobistego, wyzwań zawodowych i jest gotowa by dołączyć do kreatywnego zespołu pracującego w szybko zmieniającym się środowisku.
W związku z rozwojem naszej firmy i stale rosnącym portfolio Klientów
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Obsługa Klienta serwisu TWINO drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
- Udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych przez TWINO produktach
- Wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o udzielenie pożyczki ratalnej
- Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie w zgodzie z obowiązującymi standardami Obsługi Klienta oraz procedurami wewnętrznymi
- Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Dbałość o budowanie reputacji firmy
- Minimum 2-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta zdobyte w sektorze bankowym lub pożyczek konsumenckich
- Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel)
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów (indywidualnych oraz grupowych)
- Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładności oraz zaangażowania
- Wysoki poziom samodyscypliny
- Umiejętność budowania relacji interpersonalnych
- Umiejętność pracy w zespole
- Podstawowa znajomość jęz. Angielskiego
- Wysoki poziom empatii
- Umowę o pracę na pełny etat (8h dziennie) - praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta-
- Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia;
- Miesięczne premie wypłacane w oparciu o zrealizowane cele indywidualne i grupowe (udział w programie premiowym po odbyciu przez Pracownika okresu próbnego)
- Pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole;
- Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie;
- Wewnętrzne możliwości rozwoju i awansu;
- Opiekę medyczną oraz udział w programie Multisport- po zawarciu umowy na czas nieokreślony
- Dogodną lokalizację siedziby firmy (bliska Wola)