Kogo szukamy?
Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi klienta do pracy w naszym regionalnym dziale sprzedaży. Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: najwyższym zaangażowaniu, konsekwencji w dążeniu do sukcesu i jak najlepszej obsłudze klienta.
Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 23 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Będziesz odpowiadać za pierwsze wrażenie klienta w kontakcie z naszą firmą. Słyniemy z najwyższej klasy produktów i nasi klienci oczekują obsługi na równie wysokim poziomie. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na ich telefoniczne zapytania, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. Zajmiesz się ustaloną liczbą klientów oraz ściśle określoną kategorią produktów Hilti. Twoim zadaniem, jako członka skutecznego zespołu sprzedażowego, będzie pozyskiwanie lojalnych partnerów biznesowych poprzez umiejętne wzmacnianie relacji z klientami. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie, którą wykorzystasz do wyszukiwania rozwiązań najlepiej dopasowanych do ich potrzeb, oraz sprzedaż naszych innowacyjnych narzędzi wraz z odpowiednim oprogramowaniem i usługami. Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla sukcesów całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery.
Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.
Co oferujemy?
Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia niezbędne do jak najlepszego realizowania zadań. Dzięki procedurze filtrowania połączeń nie będziesz odpowiadać na zapytania dotyczące produktów spoza kategorii, w której się specjalizujesz. Dołączysz do zespołu, w którym panuje koleżeńska atmosfera, w swojej codziennej pracy będziesz raportować do Team Leadera.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez żadnego doświadczenia. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży lub budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
Oczekujemy od Ciebie:
-
Doskonałych umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej.
-
Wyjątkowych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych.
-
Dobrej znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość SAP).
-
Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
-
Silnej motywacji do jak najlepszej obsługi klienta.
Na kolejnym etapie rekrutacji zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, abyś mógł poczuć atmosferę jaka panuje w Hilti