Ogłoszenie numer: 1269119, z dnia 2016-09-15
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych – PION działa od 2007 roku jako zrzeszenie podmiotów ekonomii społecznej promujących i organizujących zatrudnienie wspierane osób niepełnosprawnych w sferze handlu, produkcji i usług.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: SK/08/16
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań (e-mail, telefon, fax) pochodzących od wewnętrznych Klientów organizacji (Klientami są zagraniczne placówki organizacji, która Cię zatrudnia)
- Rozwiązywanie lub delegowanie do odpowiednich komórek próśb pochodzących od Klientów
- Pomoc przy składaniu/kompletowaniu zamówień przez Klientów (zamówienia on-line)
- Śledzenie statusu zadawanych przez Klienta zapytań i informacje zwrotne do Klientów
- Udział w szkoleniach oraz odpowiedzialność za wdrożenie na własnym stanowisku pracy zagadnień poruszanych na szkoleniach
Wymagania
Poszukujemy kandydatów, którzy:
- Posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, warunek konieczny!
- Bardzo dobrze znają język angielski (poziom B2, komunikacja w pracy odbywa się po angielsku)
- Bardzo dobrze znają i potrafią swobodnie korzystać z MS Office (w szczególności Excel i Word) oraz Outlook
- Posiadają umiejętność swobodnej komunikacji, pozytywne nastawienie do otoczenia i potrafią pracować wielozadaniowo
- Dodatkowym atutem będzie:
- Wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatnie lata studiów)
- Doświadczenie w pracy na takim samym, lub podobnym stanowisku pracy
- Znajomość dodatkowego języka obcego
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym towarzystwie
- Zdobycie doświadczenia w firmie o rozpoznawalnej globalnie marce i uznanej renomie, liderze swojej branży
- Możliwość rozwoju w ramach organizacji
- Atrakcyjne warunki finansowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.