NOVATEK POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jest częścią rosyjskiego koncernu Novatek OAO, jednego z największych producentów gazu ziemnego na świecie.
Aktualnie do naszej struktury poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
OPIS STANOWISKA:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- odpowiadanie na bieżące zapytania stałych klientów (informowanie o aktualnych promocjach, obowiązującej cenie, możliwościach realizacji dostawy, itp.),
- reagowanie na zapytania potencjalnych klientów poprzez wstępne przedstawianie oferty handlowej i przekazanie zebranych informacji przedstawicielom w terenie,
- aktualizację cennika w oparciu o bieżące notowania ARGUS oraz e-petrol,
- analizę stanów gazu klientów z użyciem telemetrii AIUT, telefoniczną weryfikację bieżących potrzeb Klientów i realizację ewentualnych zamówień, po uprzednim uzgodnieniu z Klientem,
- sprzedaż gazu do stałych Klientów oraz składanie ofert dostaw gazu do Klientów z własnym zbiornikiem w tym aktywna sprzedaż w okresie wzmożonego zapotrzebowania na gaz (okres grzewczy lub suszenia),
- współpracę z Działem Logistyki, propozycje dostaw do Klientów oraz informowanie Klientów o terminie i godzinie dostawy,
- wprowadzanie danych dotyczących poszczególnych zamówień wraz z ustalonymi warunkami handlowymi do systemu, prowadzenie raportów w MS Excel oraz rejestrowanie zdarzeń w CRM,
- kontrolę zadłużenia Klienta oraz zapobieganie powstawaniu zatorów płatniczych poprzez windykację polubowną (kontakt telefoniczny i mailowy, rozwiązywanie problemów),
- współpracę z działem rozlewni oraz przedstawicielem handlowym w terenie w zakresie bieżącej obsługi Klientów butli,
- wystawianie i wysyłanie faktur proforma dla Klientów na przedpłatach,
- kompletowanie stosownych dokumentów w zależności od procedury dostawy gazu (akcyza lub zwolnienie).
WYMAGANIA:
- wykształcenie min. średnie,
- biegła znajomość obsługi komputera i środowiska MS Office (w szczególności narzędzia do raportowania - Excel),
- wysokie umiejętności interpersonalne, organizacyjne,
- umiejętność samodzielnej pracy, podejmowania decyzji i ustalania priorytetów,
- terminowość w realizacji zadań,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość programu Stream Soft Prestiż będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- pracę w ambitnym i zgranym zespole
- umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez ciekawe szkolenia kompetencyjne,
- pakiet medyczny, kartę Multisport oraz inne świadczenia socjalne.