Armatis jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W Polsce posiadamy 5 biur. Mamy ponad 30 lat doświadczenia w zarządzaniu doświadczeniami klientów... i pracowników. Aplikując do nas, nie tylko dołączasz do firmy, ale i do zespołu osób z wszechstronnych środowisk, o różnych zainteresowaniach i profilach.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowiska ze znajomością języków obcych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego lub włoskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- telefoniczna pomoc Klientom
- mailowy kontakt z Klientem
- podtrzymywanie i rozwój relacji z Klientem
- administracja baz danych: wprowadzanie danych i zmiana danych
Co jest dla nas istotne?
- znajomość jednego z języków na poziomie C1: niemiecki lub włoski
- znajomość j. polskiego lub angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- motywacja do osiągania celów projektowych
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
- nie oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta – wszystkiego co istotne nauczymy Cię od podstaw!
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- stabilność zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie złożone ze stawki gwarantowanej i premii
- możliwość pracy zdalnej lub w naszym biurze w Warszawie, Krakowie lub Gdańsku
- profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi Klienta
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy
- kartę Multisport oraz zniżki i darmowe oferty na usługi naszych klientów
- elastyczny czas pracy
- konkursy tematyczne
- pracę w zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: