Getin Noble Bank w sektorze obsługi klienta Private Banking
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zamożnego
(infolinia przychodząca)
(infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- obsługa Klientów sekatora VIP przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta
- obsługa połączeń przychodzących, jak i wychodzących
- umawiania spotkań z klientami w dedykowanych placówkach bankowych
- potwierdzanie terminów umówionych spotkań z klientami
- odpowiadanie na wiadomości e-mail Klientów Banku
- przeprowadzanie ankiet w celu badania jakości obsługi
- raportowanie wyników dziennych
Oczekujemy od Ciebie:
- biegłej znajomości języka angielskiego ( obsługa klienta odbywać się będzie zarówno w języku polskim jak i angielskim)
- minimum średniego wykształcenia
- doświadczenia w obsłudze Klienta – mile widziane
- wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny
- motywacji do pracy z Klientem w oparciu o najbardziej atrakcyjne produkty rynkowe
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności pracy w zespole
- nastawienia na osiąganie celów i zorientowanie na wynik
- gotowości do pracy w systemie zmianowym (infolinia jest czynna od pon do niedz 7-22)
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: KB/CCI/02/2017/WARSZAWA w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.