Agfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników na całym świecie i działająca w 30 krajach, lider w technologii prepress, posiadająca największą na rynku ofertę materiałów poligraficznych, urządzeń i oprogramowania.
Jako członek naszego zespołu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, rejestrowanie, planowanie zamówień naszych produktów, jak również za wprowadzanie zamówień na części zamienne. Specjalista ds. Obsługi Klienta współdziała z naszymi klientami za pośrednictwem telefonu, e-maili i systemu zamówień. To stanowisko daje możliwość poznania różnorodnych klientów w środowisku międzynarodowym i daje szansę na budowanie i utrzymanie bazy klientów zapewniając im długofalowe wsparcie. Świadczenie usług obsługi klienta jest dla nas tak samo ważne jak sprzedaż produktów, które oferujemy.
Przykładowe zadania:
- Odbieranie, rejestrowanie i procesowanie zamówień klientów otrzymanych przez telefon lub e-mail
- Dbałość o efektywne planowanie wizyt serwisantów u klientów związanych z instalacją i naprawą sprzętu
- Procesowanie i monitorowanie zamówień części zamiennych (dla Serwisantów i klientów) w systemie SAP / CSMS
- Planowanie prewencyjnych konserwacji, napraw, uzgadnianie ich z klientem
- Zarządzanie wyceną usług serwisowych, zapytaniami "ad hoc" klientów, monitorowanie procesu fakturowania
- Organizowanie, specjalnych transportów do klientów w nagłych przypadkach
- Zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących zapasów, kwestii dostaw produktów, fakturowania, interwencji serwisowych, zwrotów części zamiennych, wadliwych produktów
- Zarządzanie problemami eskalowanymi przez klientów, kierowanie ich do odpowiednich osób w firmie odpowiedzialnych merytorycznie
- Prowadzenie / zarządzanie kalendarzem dostępności inżynierów serwisu
Wymagania:
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1-C2)
- Minimalnie komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość języka polskiego nie jest wymagana
- Dobre umiejętność komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Umiejętność obsługi programu Excel będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy z klientem mile widziane
Oferujemy:
- Pracę w dedykowanym środowisku B2B, z europejskimi klientami
- Pełny zakres odpowiedzialności za procesowanie zamówień
- Szansę na budowanie i utrzymanie solidnej bazy klientów zapewniając im długoterminowe wsparcie
- Intensywne szkolenie (do 6 tygodni, włączając szkolenie z systemu SAP)
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Godziny pracy od 8 - 17 (8 -16 / 9 -17), od poniedziałku do piątku
- Dogodną lokalizację biura (Oxygen ul. Jutrzenki 137a, Warszawa)