Ogłoszenie numer: 744619, z dnia 2015-07-15
Agfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników na całym świecie i działająca w 30 krajach, lider w technologii prepress, posiadająca największą na rynku ofertę materiałów poligraficznych, urządzeń i oprogramowania.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z płynnym językiem francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Jako członek naszego zespołu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, rejestrowanie, planowanie zamówień naszych produktów, jak również za wprowadzanie zamówień na części zamienne. Specjalista ds. Obsługi Klienta współdziała z naszymi klientami za pośrednictwem telefonu, e-maili i systemu zamówień. To stanowisko daje możliwość poznania różnorodnych klientów w środowisku międzynarodowym i daje szansę na budowanie i utrzymanie bazy klientów zapewniając im długofalowe wsparcie. Świadczenie usług obsługi klienta jest dla nas tak samo ważne jak sprzedaż produktów, które oferujemy.
Przykładowe zadania:
- Odbieranie, rejestrowanie i procesowanie zamówień klientów otrzymanych przez telefon lub e-mail
- Dbałość o efektywne planowanie wizyt serwisantów u klientów związanych z instalacją i naprawą sprzętu
- Procesowanie i monitorowanie zamówień części zamiennych (dla Serwisantów i klientów) w systemie SAP / CSMS
- Planowanie prewencyjnych konserwacji, napraw, uzgadnianie ich z klientem
- Zarządzanie wyceną usług serwisowych, zapytaniami "ad hoc" klientów, monitorowanie procesu fakturowania
- Organizowanie, specjalnych transportów do klientów w nagłych przypadkach
- Zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących zapasów, kwestii dostaw produktów, fakturowania, interwencji serwisowych, zwrotów części zamiennych, wadliwych produktów
- Zarządzanie problemami eskalowanymi przez klientów, kierowanie ich do odpowiednich osób w firmie odpowiedzialnych merytorycznie
- Prowadzenie / zarządzanie kalendarzem dostępności inżynierów serwisu
Wymagania
- Biegła znajomość języka francuskiego (C1-C2)
- Minimalnie podstawowa znajomość języka angielskiego; znajomość języka polskiego nie jest wymagana
- Dobre umiejętność komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Umiejętność obsługi programu Excel będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie pracy z klientem mile widziane
Oferujemy
- Pracę w dedykowanym środowisku B2B, z europejskimi klientami
- Pełny zakres odpowiedzialności za procesowanie zamówień
- Szansę na budowanie i utrzymanie solidnej bazy klientów zapewniając im długoterminowe wsparcie
- Intensywne szkolenie (do 6-8 tygodni, włączając szkolenie z systemu SAP)
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Godziny pracy od 8 - 17 (8 -16 / 9 -17), od poniedziałku do piątku
- Dogodną lokalizację biura (Oxygen ul. Jutrzenki 137a, Warszawa)