Armatis-LC jest firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów i jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim, rumuńskim lub włoskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAW
Jakie będą Twoje zadania?
- Obsługa Klientów internetowego sklepu z artykułami dla zwierząt poprzez odbiór połączeń przychodzących, czat i korespondencję mailową w języku węgierskim, rumuńskim lub włoskim
- Udzielanie informacji na pytania odnośnie zamówień, dostaw, zwrotów, skarg, reklamacji.
Co jest dla nas ważne?
- Znajomość języka węgierskiego, rumuńskiego lub włoskiego na poziomie min. B2/C1,
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 (praca w systemie 2-zmianowym),
- Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji.
Co oferujemy?
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Wynagrodzenie składające się z:
- wysokiej stawki godzinowej,
- atrakcyjnego systemu motywacyjnego, - Profesjonalne szkolenie wstępne, na którym zyskasz wiedzę z zakresu obsługi Klienta,
- Wsparcie na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności,
- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Benefity pozapłacowe,
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi,
- Pracę w zespole w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: