Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Małopolskie
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Foundever
małopolskie
specjalista (mid)
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
624 dni temu

Sitel Group jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Nr ref.: 366476

Lokalizacja: biuro w Warszawie lub praca z domu

 

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
  • edukację pacjentów;
  • wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
  • rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, JEŚLI:

  • mówisz w języku polskim na poziomie przynajmniej C1;
  • jesteś empatyczny i dokładny;
  • chcesz rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne;
  • chcesz zdobywać dodatkowe doświadczenie;
  • chciałbyś sam decydować o tym czy pracować zdalnie, czy stacjonarnie;
  • godziny pracy: 8:00 - 18:00, Poniedziałek - Piątek (8 godzin dziennie);
  • masz własny sprzęt komputerowy.

DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA:

  • dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
  • rodzaj umowy wybierasz sam (umowa zlecenia lub umowa o pracę);
  • dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
  • dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
  • pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
  • rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.

Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;